Address 125 ma klasyczny styl i dobrą ergonomię. Skuter jest oszczędny i co za tym idzie mniej emituje CO2 do atmosfery (norma Euro 5). Jest też naprawdę niezawodny, oferuje praktyczne rozwiązania na co dzień i przyjemność z jazdy niezależnie czy jedziemy do szkoły, na zakupy czy do pracy. Address 125 po prostu jest synonimem radości z jazdy.
Każdy aspekt projektu ma na celu podkreślenie uroku klasycznej sylwetki skutera. Począwszy od zaokrągleń przez atrakcyjną linię nadwozia z chromowanymi akcentami po analogowy prędkościomierz z cyfrowym wyświetlaczem. Address 125 jest nie tylko praktyczny, ale też oszczędny. Został zaprojektowany dla osób, które cenią radość z jazdy w mieście i cenią wolność, którą daje poruszanie się jednośladem.
Address 125 o masie jedynie 105 kg został zaprojektowany tak, aby był łatwy w prowadzeniu i pozwalał na swobodne manewrowanie. Wysokość siedziska oraz przestrzeń podłogi zostały zoptymalizowane pod kątem dopasowania do różnych sylwetek kierowców, aby zapewnić każdemu właściwy komfort jazdy. Stabilność podczas jazdy na wprost oraz w zakrętach jest doskonała, a duży prześwit umożliwia kierowcy pochylanie pojazdu. Address 125 udowadnia swoje zalety w każdej z sytuacji, które mogą się wydarzyć w mieście.
Silnik zaprojektowany w celu optymalizacji efektywności spalania, osiągów i przyspieszenia.
Rozwój jednostki napędowej Suzuki Address ma na celu optymalizację efektywności spalania, osiągnięcie względnie dużego współczynnika kompresji przy zredukowaniu strat wynikających z tarcia, ograniczenie masy oraz hałasu wraz z jednoczesną optymalizacją przekładni CVT – wszystko, aby generować moc wydajnie i dając kierowcy satysfakcję z jazdy.
SEP (Suzuki - Eco - Performance) to koncepcja rozwojowa nowej generacji silników oferowanych przez Suzuki, które łączą niski poziom zużycia paliwa z doskonałym przyspieszeniem. Silnik nowego Avenisa 125 został opracowany na bazie SEP.
Zaangażowanie inżynierów Suzuki w dążeniu do ograniczenia masy każdej możliwej części sprawdzonej, 1-cylindrowej jednostki chłodzonej powietrzem zaowocowało lekką, kompaktową konstrukcją – silnik ma masę zaledwie 33 kg. Korzyści są oczywiste: niższe zużycie paliwa, zwiększona moc i dynamika, ale także większa łatwość w prowadzeniu skutera oraz – ze względu na niewielkie gabaryty - dużo większe możliwości dla designerów zajmujących się tworzeniem sylwetki pojazdu.
Długie siedzisko Addressa 125 oferuje wygodę jazdy zarówno kierowcy jak i pasażerowi. Wypełnienie siedziska absorbuje nierówności drogi. Ponadto jego dopracowany kształt ułatwia postawienie obu stóp na jezdni na postoju choć Address 125 ma duży prześwit (ułatwiający pochylenie pojazdu w zakrętach i pokonywanie przeszkód na drodze). Długa i szeroka podłoga została zaprojektowana, aby zapewnić kierowcy przestrzeń do ułożenia stóp i umożliwić wygodną pozycję do jazdy nawet z pasażerem.
Address wyposażony jest także w duży uchwyt otaczający tylną część siedziska a pokryte gumą, rozkładane podnóżki tłumią wibracje i pozwalają podróżować bardziej komfortowo w czasie podróży z pasażerem.
Długość całkowita | 1825 mm |
Szerokość całkowita | 690 mm |
Wysokość całkowita | 1160 mm |
Rozstaw osi | 1265 mm |
Prześwit | 160 mm |
Wysokość siedziska | 770 mm |
Masa własna | 105 kg |
Typ silnika | 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony powietrzem, SOHC |
Średnica i skok tłoka | 52,5mm x 57,4mm |
Pojemność silnika | 124 cm³ |
Stopień sprężania | 10,3:1 |
Zasilanie w paliwo | Wtrysk paliwa |
Rozrusznik | Elektryczny + Nożny |
System smarowania | Mokra miska olejowa |
Skrzynia biegów | Automatyczna, CVT |
Zawieszenie - przód | Widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Zawieszenie - tył | Wahaczowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Pochylenie / wyprzedzenie | 26° 30’ / 89 mm (3,5") |
Hamulce - przód | Tarczowe |
Hamulce - tył | Bębnowe |
Opona przednia | 90/90-12, bezdętkowa |
Opona tylna | 90/100-10, bezdętkowa |
Układ zapłonowy | Elektroniczny zapłon (tranzystorowy) |
Pojemność zbiornika paliwa | 5 l |
Moc silnika | 6.4kW / 8.7KM |
Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu Cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.