BURGMAN STREET 125EX nie tylko wyznacza nowy poziom elegancji, ale też gwarantuje doskonałe osiągi w klasie o pojemności 125 cm3. Zaprojektowany po to, aby się wyróżniać i spełnić oczekiwania wymagających kierowców. Nowy model jest wyjątkowy dzięki doskonałemu połączeniu dynamiki, wyjątkowej zwrotności, komfortu, praktyczności oraz wygody. To skuter z klasą, z którego będzie dumny każdy kierowca.
BURGMAN STREET 125EX jest „bezpretensjonalnie elegancki” - nawiązuje do luksusu i wyrafinowania, które ten nowy model wnosi do segmentu skuterów z silnikami o pojemności 125 cm3. Każdy detal jest dowodem jakości, a świetną stylistykę widać od eleganckich linii przez wykończenie nadwozia, a kończąc na czerwonych przeszyciach siedziska czy kształcie świateł. Stylistyka BURGMANA STREET 125EX odpowiada wymaganiom tych klientów, którzy oczekują po skuterze wyjątkowego charakteru.
Czytelny, intuicyjny ekran, na którym wyświetlane są wszystkie niezbędne informacje potrzebne kierowcy. Na ekranie z podświetleniem (dla lepszej widoczności zarówno w dzień, jak i w nocy) podawane są wskazania prędkościomierza i czas, a także chwilowe i średnie zużycie paliwa, temperatura silnika. Kierowca ma do dyspozycji licznik kilometrów, dwa liczniki przebiegu dziennego. Jest też wskaźnik poziomu paliwa, napięcia akumulatora oraz ikonka wymiany oleju silnikowego. Kontrolki LED po obu stronach ekranu pokazują działanie kierunkowskazów, systemu Engine Auto Stop-Start (EASS) i jazdy ekonomicznej Eco Drive. Prócz tego umieszczono tu również kontrolkę ostrzegawczą, wskaźnik włączenia świateł drogowych oraz usterki silnika. Szczególnie warto podkreślić kontrolkę jazdy ekonomicznej Suzuki Eco Drive. Załącza się, gdy jedziemy skuterem najbardziej oszczędnie. Kierowca cały czas otrzymuje informację zwrotną, co pozwala mu na wypracowanie najbardziej optymalnego (w sensie zużycia paliwa) stylu jazdy.
BURGMANA STREET 125EX zaprojektowano, żeby łatwo się prowadził i swobodnie manewrował. Wysokość siedziska oraz powierzchnię podłogi dobrano pod kątem różnych sylwetek kierowców, aby zapewnić każdemu odpowiedni komfort jazdy. Stabilność podczas jazdy (na wprost oraz w zakrętach) jest doskonała, a duży prześwit umożliwia kierowcy łatwe pochylenie pojazdu. BURGMAN STREET 125EX udowadnia zalety w wielu sytuacjach, które mogą się wydarzyć w mieście.
Nowy Burgman Street 125EX wyposażony jest w wiele udogodnień do transportu bagaży i mniejszych przedmiotów. Wśród nich jest duży schowek pod siedziskiem, kieszenie w czołowej ścianie skutera i przydatne haczyki do zawieszenia toreb.
BURGMAN STREET 125EX to technologiczny krok w przyszłość dzięki zastosowaniu w silniku technologii Suzuki Eco Performance Alpha (SEP-α) - debiutuje w nowych jednośladach japońskiej marki. Technologia SEP-α, skonstruowana w oparciu o sprawdzone i niezawodnie działające rozwiązania zastosowane w ponad 5 milionach skuterów Suzuki, sprawia, że jazda tym skuterem jest jeszcze przyjemniejsza przy jednoczesnej oszczędności paliwa oraz cichej pracy. Pomaga w tym Engine Auto Stop-Start (EASS). Dzięki systemowi zatrzymania pracy na biegu jałowym Engine Auto Stop-Start (EASS) i cichemu rozruchowi, skutery Suzuki z SEP-α wyróżniają się większą funkcjonalnością, oszczędnością oraz generują mniej hałasu. Zaawansowany silnik chłodzony powietrzem z wtryskiem paliwa generuje moc i zapewnia dynamiczne przyspieszenie przy zoptymalizowanym zużyciu paliwa i niskiej emisji spalin (Euro 5).
Rozwój jednostki napędowej skutera ma na celu optymalizację efektywności spalania, osiągnięcie względnie dużego stopnia sprężania przy zredukowaniu strat wynikających z tarcia, ograniczenie masy oraz hałasu wraz z jednoczesną optymalizacją przekładni CVT – wszystko, aby generować moc wydajnie i w sposób dający kierowcy satysfakcję z jazdy.
Długość całkowita | 1905 mm |
Szerokość całkowita | 700 mm |
Wysokość całkowita | 1140 mm |
Rozstaw osi | 1290 mm |
Prześwit | 160 mm |
Wysokość siedziska | 780 mm |
Masa własna | 112 kg |
Typ silnika | 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony powietrzem, SOHC |
Średnica i skok tłoka | 52,5 x 57,4mm |
Pojemność silnika | 124 cm³ |
Stopień sprężania | 10,3:1 |
Zasilanie w paliwo | Wtrysk paliwa |
Rozrusznik | Elektryczny + Nożny |
System smarowania | Mokra miska olejowa |
Skrzynia biegów | Automatyczna, CVT |
Zawieszenie - przód | Widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Zawieszenie - tył | Wahaczowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Pochylenie / wyprzedzenie | 26° 40’ / 90 mm |
Hamulce - przód | Tarczowe |
Hamulce - tył | Bębnowe |
Opona przednia | 90/90-12, bezdętkowa |
Opona tylna | 90/80-12, bezdętkowa |
Układ zapłonowy | Elektroniczny zapłon (tranzystorowy) |
Pojemność zbiornika paliwa | 5,5 l |
Moc silnika | 6.3kW / 8.6KM |
Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu Cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.