Suzuki GSX-S1000GT to odpowiednia mieszanka osiągów, zwrotności, stateczności przy wysokich prędkościach jazdy, komfortu, kontroli, łączności i przyciągającej wzrok stylistyki, która ma dostarczać najlepsze wrażenia sportowo-turystyczne, godne nazwy "GT" (Grand Tourer) Jest on czymś więcej niż ewolucją modelu GSX-S1000F, który wprowadzono na rynek w 2015 roku. To całkowita zmiana podejścia do tego, czego pragną entuzjaści podróżowania o sportowym zacięciu, bez względu na to czy ruszają w długą podróż z pasażerem czy na sportową jazdę w pojedynkę.
Celem koncepcji wzornictwa nowego modelu GT jest wizualne wyrażenie potencjału, komfortu i przyjemności z jazdy, jakie zapewnia ten prawdziwy duży motocykl turystyczny. Jego ostre linie, zdecydowany nowy wygląd przodu i dobra aerodynamika stanowią zapowiedź przyjemności poruszania się GSX-S-em 1000 GT.
W zespole wskaźników modelu GT znajduje się 6,5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT LCD nowej generacji. Ten duży wielofunkcyjny wyświetlacz informacyjny został opracowany specjalnie dla motocykli. Ma odporną na zarysowania powierzchnię, powłokę antyrefleksyjną, która poprawia widoczność w jasnym świetle. Posiada też funkcję łączenia się ze smartfonami. Wyświetlacz nie tylko prezentuje kierowcy w czasie rzeczywistym informacje na temat wszystkich układów motocykla, ich ustawień i działania, ale po podłączeniu do smartfona kierowcy może również wyświetlać mapy, informacje o przychodzących i wychodzących połączeniach telefonicznych, kontaktach i utworach muzycznych.
Niezwykły przód modelu GT stanowi połączenie wysuniętego dziobu, dwóch ustawionych poziomo diodowych lamp świateł przednich, nowego kształtu lusterek i zamontowanych na bokach kierunkowskazów. Tworzą one obraz zaawansowanej stylistyki GT, która prezentuje nowy styl przedniej części nadwozia motocykli Suzuki.
Moc maksymalna | 112kW / 10,000 obr./ min |
Maksymalny moment obrotowy | 106N-m/9,250rpm |
Moc silnika | 112kW / 152KM |
Długość całkowita | 2140 mm |
Szerokość całkowita | 825 mm |
Wysokość całkowita | 1215 mm |
Rozstaw osi | 1460 mm |
Prześwit | 140 mm |
Wysokość siedziska | 810 mm |
Masa własna | 226 kg |
Typ silnika | |
Średnica i skok tłoka | 73,4 mm x 59,0 mm |
Pojemność silnika | 999 cm3 |
Stopień sprężania | 12,2 : 1 |
Zasilanie w paliwo | Wtrysk paliwa |
Rozrusznik | Elektryczny |
System smarowania | Mokra miska olejowa |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa ze stałym zazębianiem |
Zawieszenie - przód | Odwrócony widelec upside-down, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Zawieszenie - tył | Wahaczowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Kąt główki ramy / wyprzedzenie | 25° / 100mm |
Hamulce - przód | Tarczowe, podwójne |
Hamulce - tył | Tarczowe |
Opony - przód | 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowa |
Opony - tył | 190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowa |
Zapłon | Elektroniczny |
Pojemność zbiornika paliwa | 19 l |
norma Euro | 5 |
emisja spalin ( g/km) (WMTC) | 143 |
zużycie paliwa (l /100 km) (WMTC) | 6,1 |
Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS) | 3 mapy |
Suzuki Traction Control System (STCS) | 5 ustawień + wyłączenie |
QuickShifter | Tak |
Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu Cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.