Zaprezentowana w 1999 roku pierwsza generacja Hayabusy zszokowała motocyklowy świat dostarczając zupełnie nowy poziom prędkości, mocy i osiągów. Z miejsca zyskała tytuł najszybszego motocykla na świecie i zapoczątkowała kategorię ultrasportowych motocykli. Wspomniane cechy zapewniły jej pozycję numer jeden przez ostatnie dwie dekady. Trzecie wcielenie Hayabusy wprowadza najnowsze osiągnięcia technologii, żeby zapewnić jeszcze większą kontrolę i komfort, oraz radość z jazdy najlepszym motocyklem sportowym na świecie.
By zaprojektować smuklejsze, bardziej kompaktowe tłumiki, które rysują prostą linię włożono wiele wysiłku. Nie tylko sprawia to, że tył wygląda lżej i przesuwa środek ciężkości w kierunku przodu motocykla, ale też uzupełnia się z ostrym, zadartym do góry ogonem, by jeszcze bardziej podkreślić agresywną sylwetkę Hayabusy oraz zaprezentować gotowość do ataku.
Motocykliści kochają niebywałą funkcjonalność i dobrze znane, rozpoznawalne rozmieszczenie zegarów Hayabusy. Nowy zestaw wskaźników zyskuje jeszcze bardziej, dzięki zastosowaniu przemyślanych rozwiązań nadających mu współczesny wygląd i jeszcze lepszą funkcjonalność, jak nigdy wcześniej.
Zarówno światło mijania jak i projektorowy reflektor świateł drogowych wykorzystują technologię LED, by zapewnić czyste i jasne oświetlenie i uczynić Hayabusę wyraźnie widoczną dla pieszych, a także innych uczestników ruchu drogowego o każdej porze dnia i nocy.
Moc maksymalna | 140 kW (190 KM) / 9700 obr./min. |
Maksymalny moment obrotowy | 150 Nm/7000 obr./min. |
Przyspieszenie | 0-100 km/h: 3,2 s |
Prędkość maksymalna | 299 km/h |
Długość całkowita | 2180 mm |
Szerokość całkowita | 735 mm |
Wysokość całkowita | 1165 mm |
Rozstaw osi | 1480 mm |
Prześwit | 125 mm |
Wysokość siedziska | 800 mm |
Masa własna | 264 kg |
Typ silnika | 4-suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy, 4 cylindry, DOHC |
Średnica i skok tłoka | 81 mm x 65 mm |
Pojemność silnika | 1340 cm3 |
Stopień sprężania | 12.5:1 |
Zasilanie w paliwo | Wtrysk paliwa |
Rozrusznik | Elektryczny |
System smarowania | Mokra miska olejowa |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Zawieszenie - przód | Odwrócony widelec teleskopowy |
Kąt główki ramy / wyprzedzenie | 67° 00’ / 90 mm |
Hamulce - przód | Brembo Stylema®, 4-tłoczkowe, dwie tarcze, ABS |
Opony - przód | 120/70ZR17M/C (58W) |
Zapłon | Elektroniczny (tranzystorowy) |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 l |
Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu Cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.