29.08.2025

Dziennikarze testują Suzuki GSX-8T i GSX-8TT – polska premiera nowości motocyklowych

Dwudniowe testy najnowszych modeli Suzuki odbyły się m.in. na torze w Wasilkowie pod Białymstokiem. Zajęcia, dedykowane profesjonalistom-dziennikarzom, poprowadzili instruktorzy z JC Group – ci sami, którzy odpowiadają za bezpieczeństwo oraz dobór szkoleń w Suzuki Moto Szkole. Specjalnie dla przedstawicieli motoryzacyjnych mediów przygotowaliśmy kilka tras, na których sami mogli ocenić i sprawdzić walory floty jednośladów z Hamamatsu. Warto podkreślić, że modele GSX-8T i GSX-8TT, które miały oficjalną premierę w lipcu, można już zamawiać w salonach. Na razie kilka zdań – cytatów z ocen dziennikarzy - tytułem pierwszego i bardzo wstępnego podsumowania.

Jednoślad.pl

Wszystko wskazuje na to, że ten nostalgiczny krok w przód – choć okraszony sporą dozą klasycznego motocyklisty sprzed lat – może okazać się sprzedażowym hitem. Taką przyszłość wróżymy obu modelom.

Motovoyager.pl

Jeżeli szukasz klasycznego, ale nie staromodnego wyglądu połączonego z nowoczesną techniką – Suzuki GSX-8T i GSX-8TT powinny znaleźć się na twojej liście do jazdy próbnej. To nie są motocykle dla poszukiwaczy mocy absolutnej, ale dla tych, którzy cenią dobry balans, dopracowane detale i własny styl. Z pewnością godnie zastąpią w ofercie słynny, nieprodukowany już model SV650, choć nie są jego bezpośrednimi następcami. W kategorii nowych motocykli typu naked widać wyraźnie, że marka Suzuki wraca do gry – i robi to z głową.

Moto.pl

Na koniec warto dodać dwie rzeczy. Po pierwsze nowe modele Suzuki GSX-8T i GSX-8TT nawiązują do historycznych japońskich maszyn, odpowiednio Suzuki T500 i TR500. Na niektórych rynkach oba modele były sprzedawane pod nazwą Titan. T500 zadebiutował pod koniec lat 60. i był pierwszym pełnokrwistym motocyklem tej marki z silnikiem o mocy 44 KM. Drugi pojawił się na początku lat 70. Stanowił rozwinięcie tej samej konstrukcji wzorowanej na motocyklu z wyścigów Grand Prix i szybko stał się legendą. Przy mocy 47 KM pozwalał na rozpędzenie się do 180 km/h, po raz pierwszy w historii Suzuki. Teraz kawałek tej legendy można kupić i to jest druga ważna wiadomość. Oba modele wkrótce pojawią się w salonach polskich dilerów. Suzuki GSX-8T zostało wycenione na 43 900 zł, a Suzuki GSX-8TT kosztuje 46 900 zł. Nie miałbym żadnych wątpliwości, który z nich wybrać.

08.09.2025

Suzuki Boxing Night 36: Polska wygrywa w Żyrardowie

Po wakacyjnej przerwie wracamy do boksu olimpijskiego i kolejnej gali z cyklu Suzuki Boxing Night.

Dowiedz się więcej
04.09.2025

Testujemy na Podlasiu: premiera najnowszych Suzuki GSX-8T i GSX-8TT

To było kilka fantastycznych dni. Premierę dwóch motocykli z Hamamatsu postanowiliśmy zorganizować na Podlasiu.

Dowiedz się więcej
02.09.2025

Automatyczne skrzynie biegów w Suzuki Vitara

Po samochodach S-Cross, które już trafiły do sprzedaży z hydrokinetyczną przekładnią Aisin, w ofercie marki Suzuki w Polsce znajdą się teraz także „automatyczne” Vitary.

Dowiedz się więcej
20.08.2025

What Car – Suzuki Vitara w czołówce badania najbardziej niezawodnych aut

Właściciele aut marki z Hamamatsu nie narzekają na awarie – Suzuki oferuje modele na lata, a tego dowodzą nie tylko prywatne doświadczenia, ale też m.in. wyniki badania brytyjskiego magazynu What Car.

Dowiedz się więcej