W styczniu i lutym 2023 roku klienci indywidualni zarejestrowali 22 366 nowych samochodów, co oznacza wzrost o 14,7% w porównaniu z rokiem poprzednim, poinformował w swym raporcie Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR.
Marką najchętniej wybieraną przez osoby fizyczne było Suzuki, a modelem cieszącym się największym zainteresowaniem wśród klientów indywidualnych okazał się S-Cross.
„Zdecydowanym liderem jest – podobnie jak na koniec 2022 roku – Suzuki. To jedyna marka na polskim rynku z udziałem osób prywatnych w rejestracjach nowych aut na poziomie aż 63%” – pisze SAMAR w komentarzu do raportu rejestracji nowych samochodów.
„Zaufanie do marki Suzuki, które wynika z niezawodności i wysokiej jakości naszych produktów oraz dostosowanie oferty do oczekiwań nabywców sprawiają, że nasze samochody od lat cieszą się dużą popularnością w grupie klientów indywidualnych” – skomentował raport Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Suzuki Motor Corporation (Suzuki) i Toyota Motor Corporation (Toyota) postanowiły wzmocnić współpracę w projekcie SUV-a z napędem elektrycznym (BEV-Battery Electric Vehicle), który opracowano przez Suzuki dla Toyoty.
Dowiedz się więcejGala Suzuki Boxing Night 30 w Żyrardowie była pierwszym oficjalnym meczem boksu olimpijskiego reprezentacji Polski i Szwajcarii.
Dowiedz się więcej12 października w Modlnicy pod Krakowem otwarto oficjalnie nowy salon motocyklowy Suzuki Moto Trip.
Dowiedz się więcejSpółka Suzuki Motor Poland została nagrodzona Złotym Laurem w kategorii sponsoring sportowy przez redakcję „Super Biznesu”.
Dowiedz się więcej